Pasukan Kami

Bersama Kita Maju

Kristoffer Lindström
CEO

Dengan idea-idea unik dan kemahiran membuat keputusan yang kuat, Kristoffer adalah tonggak Adventrum. Beliau mempunyai lebih daripada 10 tahun pengalaman dalam Perbankan Pelaburan, Pelaburan, dan Operasi.

Linus Näslund
COO

Linus mempunyai 10+ tahun pengalaman dalam mengoptimumkan laman web utama dan menjana kandungan penjenamaan. Dia memulakan cabaran baru, sambil berjaya mengekalkan mutu & kandungan laman web.

Nancy Alsaberi
Ketua Pentadbiran

Sentiasa seorang pencinta keamanan dan komunikator yang hebat, Nancy adalah Ketua Pentadbiran dan Ketua Pengurusan yang terbaik. Beliau mempunyai lebih daripada 4 tahun pengalaman dalam kerja pengurusan.

Jean Majid
Ketua Pelaksanaan

Digambarkan sebagai seorang yang bersemangat pasukan dan orang yang rendah hati, Jean adalah Ketua Pelaksanaan kami. Beliau mempunyai lebih daripada 10+ pengalaman sebagai pakar pemasaran dan pengurus produk. Beliau juga peminat SaaS.   

Adaline Lefe Mary John
Pengurus kandungan

Seorang penyelidik dan pencipta yang hebat, Adaline bertanggungjawab untuk merancang dan menguruskan kandungan untuk semua laman web kami. Beliau mempunyai lebih daripada 10 tahun pengalaman dalam mencipta dan menguruskan kandungan.

Matija Kolaric
Pengurus Laman Web

Kandungan yang menakjubkan adalah teras daripada apa yang kami lakukan. Dengan lebih daripada 5 tahun pengalaman dalam penjenamaan, keusahawanan, dan perniagaan, Matija mencipta kandungan dan menguruskan laman web.

Jake Pool
Penulis konten

Jake adalah komunikator yang berkesan dalam mencipta kandungan yang difahami oleh khalayak ramai. Dengan latar belakang kewartawanan dan pembikinan media, beliau menambah kedua-dua elemen terperinci dan visual yang mendalam.    

Sadiq Odunsi
Pembangun Web

Sadiq bersemangat membina laman web WordPress. Dengan pengalamannya selama 5 tahun, beliau bertanggungjawab membangunkan ciri-ciri baru dan memastikan laman web kami berfungsi dengan baik.  

Elsa Borne
Pembantu Tadbir

Elsa ialah pembantu tadbir kami. Beliau sangat cekap dalam memastikan teratur. Beliau telah mengendalikan jenama selama 6 tahun dan telah mengendalikan e-dagang selama 3 tahun.

George Iskef
Pakar SEO

George suka mencuba dan menganalisis laman web. Dengan latar belakangnya dalam analisis web dan pemasaran digital, beliau bertanggungjawab untuk meningkatkan semua kedudukan laman web kami.

Harrison Hosking
Penulis Kandungan

Harrison adalah seorang penulis kandungan yang bersifat ingin tahu, mencintai Arsenal, menanam pokok, serta menghabiskan semua masa lapangnya meneliti perkara-perkara pelik yang dia tidak perlu tahu dan menulis salinan untuk laman web BNG.

Tarcio Santos
Penulis Kandungan Brazil

Tarcio telah menjadi penulis iklan selama lebih dari 5 tahun dan terpesona dengan kuasa gabungan perkataan, terutamanya ketika mengembangkan nama perniagaan.

Vitor Hossu Ferreira
Penulis Kandungan Brazil

Vitor adalah seorang peguam & penulis kandungan, setelah memilih pemasaran sebagai jalan utamanya apabila perlu memutuskan di antara minatnya. Beliau sangat meminati teknologi, nama perniagaan & inovasi.

Juliana Del Rosso
Penulis Kandungan Brazil

Juliana Del Rosso adalah penulis kandungan dengan pengalaman selama 8 tahun. Beliau suka mencipta nama perniagaan untuk membantu perusahaan baru.

Nicolau Caetano
Penulis Kandungan Bahasa Portugis

Nicolau Caetano adalah penulis kandungan yang berpangkalan di Lisbon dengan minat untuk nama perniagaan, pengembaraan, muzik, dan buku. Beliau mendapati penciptaan nama perniagaan menarik, sehingga sangat menggemari kerjanya di BNG. 

Fonseca Joana
Penulis Kandungan Bahasa Portugis

Joana adalah penulis kandungan dengan pengalaman daripada 10 tahun lebih. Beliau telah menerbitkan beberapa artikel majalah dan beberapa akhbar. Hari ini beliau lebih menjurus kepada mencipta nama perniagaan yang menarik.

Andreia Goncalves
Penulis Kandungan Bahasa Portugis

Andreia Gonçalves adalah seorang wartawan dan penulis kandungan dengan 11 tahun pengalaman dalam bidang ini. Pada masa ini, beliau sedang mencari kata-kata yang tepat untuk menjana nama perniagaan sebagai penulis iklan.

Rachad AFFO
Penulis Kandungan Bahasa Perancis

Bekerja sebagai saintis, saya berminat dengan bahasa Perancis dan aspeknya yang lain. Selama 8 tahun, saya telah berkecimpung di dalam kerjaya ini dan saya menulis kandungan mengenai pelbagai topik seperti nama perniagaan, cryptocurrency, industri iGaming dan pemasaran.

Ben Essalmi Nabil
Penulis Kandungan Bahasa Perancis

Ben Essalmi Nabil gemar menulis dan berkongsi idea. Beliau mempunyai lebih daripada 14 tahun pengalaman dalam pelbagai sektor. Salah satu kemahirannya ialah menghasilkan nama perniagaan untuk membantu syarikat permulaan dan perniagaan lain.

Jonaye Pacome Dossou
Penulis Kandungan Bahasa Perancis

Jonaye adalah penulis kandungan berbahasa Perancis dengan lebih daripada 5 tahun pengalaman dalam bidang ini. Beliau seorang yang menghargai pekerjaan yang dilakukan dengan baik dan sentiasa cuba mempelajari perkara-perkara baru.

Lorenzo Previato
Penulis Kandungan Bahasa Itali

Lorenzo adalah penulis salinan antarabangsa dengan pengalaman selama 5 tahun. Pakar dalam nama perniagaan, kewangan, SaaS, pemasaran dan niche yang berkaitan, beliau sentiasa berusaha untuk memberikan lebih banyak nilai daripada yang dijangkakan.

Valentina Moratti
Penulis Kandungan Bahasa Itali

Mencipta artikel yang berguna dan menarik untuk semua orang adalah misi saya. Saya telah bekerja sebagai penulis kandungan sejak 2015. Saya seronok menjana nama perniagaan menggunakan laman web BNG kami.

Marwa Salem
Penulis Kandungan Bahasa Arab

Wartawan, penulis dan pengulas bahasa dengan ijazah sarjana dalam media selain diploma penterjemahan. Dengan lebih daripada 14 tahun pengalaman. Beliau telah bekerja untuk banyak laman web utama. Beliau kini gemar menulis artikel untuk laman web BNG.

Hamo Mohamed
Penulis Kandungan Bahasa Arab

Hamo adalah penulis iklan dan pembaca pruf dengan pengalaman selama 6 tahun. Beliau telah menulis banyak artikel. Misinya adalah untuk membantu syarikat menggandakan pendapatan mereka melalui penulisannya.

Marwen Ben Alkilani
Penulis Kandungan Bahasa Arab

Marwen adalah pemegang Ph.D. (linguistik gunaan) dari fakulti surat (Sfax). Beliau juga merupakan penulis kandungan, penterjemah, dan pembaca pruf dengan 11 buku yang diterbitkan. Salah satu penjurusan utamanya adalah mencipta nama perniagaan.

Marco Steiner
Penulis Kandungan Bahasa Jerman

Marco Steiner adalah penulis kandungan yang berpengalaman. Beliau memulakan kerjayanya pada usia yang sangat muda dan ketika tahun-tahun berlalu, Marco mengambil pelbagai projek, salah satunya adalah nama perniagaan.

Victor Jove
Penulis Kandungan Bahasa Denmark

Victor adalah penulis kandungan dengan lebih daripada 5 tahun pengalaman. Beliau telah mengarang artikel mengenai pelbagai topik termasuk nama perniagaan, SaaS, dan lain-lain.

Slamet Riyadi
Penulis Kandungan Bahasa Indonesia

S. Riyadi adalah seorang penulis profesional yang berminat menulis selama lebih dari tujuh tahun. Beliau menggemari penulisan iklan dan kandungan untuk jenama dan perniagaan yang pelbagai selama ini.

Gerry Alamsyah
Penulis Kandungan Bahasa Indonesia

Gerry Alamsyah adalah seorang penulis profesional dengan pengalaman selama 20 tahun dalam bidang penulisan mengenai isu-isu perniagaan dan pelaburan di Indonesia termasuklah nama-nama perniagaan.

Kurniawan Sugi Purwanto
Penulis Kandungan Bahasa Indonesia

Kurniawan adalah pencipta kandungan, editor, dan penterjemah.  Dengan kemahiran analisisnya yang baik, beliau juga mempunyai mata yang baik dalam penyelidikan internet. Beliau juga peminat buku.

Sander Buijs
Penulis Kandungan Bahasa Belanda

Sander Buijs adalah seorang pentutur profesional Belanda dengan pengalaman bertahun-tahun sebagai penulis iklan dan penterjemah. Salah satu bakat terbesarnya ialah keupayaan untuk mengubah perkara yang rumit menjadi maklumat yang jelas dan mudah difahami.

Tim Biervliet
Penulis Kandungan Bahasa Belanda

Tim Biervliet mempunyai pengalaman selama 5 tahun sebagai penulis kandungan dan pakar penyetempatan. Beliau telah menumpukan perhatian kepada mencipta kandungan dalam bahasa Belanda dan Inggeris.

George Mavridis
Penulis Kandungan Bahasa Greek

George Mavridis adalah seorang wartawan dan penulis kandungan yang berpangkalan di Greece. Beliau berkelulusan dari Aristotle University of Thessaloniki. Kerja-kerja beliau terutamanya meliputi nama-nama perniagaan, inovasi, media sosial, komunikasi digital, dan politik.

Sofia Kostoula
Penulis Kandungan Bahasa Greek

Sofia Kostoula adalah penulis kandungan dengan pengalaman selama 5 tahun. Beliau telah menulis artikel dalam pelbagai bidang seperti nama perniagaan, media sosial, dan banyak lagi.

Louria Meyu
Penulis Kandungan Bahasa Malaysia

Louria Meyu yang mempunyai empat tahun pengalaman di dalam bidang Penulisan Iklan Korporat sememangnya seorang pakar. Beliau membantu perniagaan mencapai tahap tertinggi corong pemasaran dan tampil dengan pelbagai nama bisnes.

Hafizie Zack
Penulis Kandungan Bahasa Malaysia

Seorang penulis dwibahasa yang memberi tumpuan kepada penulisan tentang undang-undang, teknologi, dan kreativiti. Beliau telah menulis kandungan selama 10 tahun dan telah menerbitkan sebuah buku. Mengetahui kisah di sebalik nama perniagaan mempesonanya seperti anagram yang hanya dapat difikirkan oleh Indiana Jones.

Emilia Poruszek
Penulis Kandungan Bahasa Poland

Emilia Poruszek adalah penulis pemasaran dan kandungan nama perniagaan yang berpengalaman. Beliau telah bekerja di dalam industri ini sejak tahun 2019.

Laura Fuenmayor 
Penulis Kandungan Bahasa Sepanyol

Menulis adalah minat saya dan saya telah bekerja sebagai penulis iklan selama dua tahun. Poliglot masa depan, ghairah tentang bahasa, nama perniagaan, muzik yang baik, dan permulaan baru.

Cesar Astudillo
Penulis Kandungan Bahasa Sepanyol

Cesar Astudillo gemar menulis dan membaca. Beliau pakar dalam mencipta kandungan kreatif dan teknikal yang unik, serta menghasilkan nama perniagaan.

Diego Bermejo Vico
Penulis Kandungan Bahasa Sepanyol

Diego Bermejo Vico adalah penulis kandungan dengan pengalaman lebih daripada 12 tahun. Beliau telah bekerja dalam pelbagai projek antarabangsa.

Antonio Rodriguez
Penulis Kandungan Bahasa Sepanyol

Antonio adalah seorang profesional dengan pengalaman dalam penyelidikan untuk syarikat permulaan di seluruh Amerika lebih daripada 10 tahun. Beliau juga pakar dalam menjana nama bisnes dan nama perniagaan untuk pasaran yang baru muncul.

Olga Svichkar
Penulis Kandungan Bahasa Rusia

Olga Svichkar adalah penulis iklan profesional dengan lebih daripada 10 tahun pengalaman dan ijazah universiti dalam reka bentuk pencetakan. Mengarang lebih daripada 10,000 teks, beliau mempunyai minat untuk mencipta nama perniagaan.

Andrey Kalmykov
Penulis Kandungan Bahasa Rusia

Andrey Kalmykov adalah seorang wartawan Kazakhstan yang terkenal dengan pengalaman lebih daripada 10 tahun. Beliau telah menulis pelbagai topik yang berkaitan dengan nama perniagaan dan teknologi maklumat.

Ploychat Thongnoy
Penulis Kandungan Bahasa Thai

Ploychat Thongnoy adalah seorang penulis kandungan Thai dengan 3 tahun pengalaman dalam bidang ini. Beliau meminati sejarah dunia, nama perniagaan, dan teknologi baru.

Linnea Krepper
Penulis Kandungan Bahasa Sweden

Linnea Krepper adalah penulis iklan dari Sweden dengan pengalaman bertahun-tahun menulis teks kreatif dalam bahasa Sweden dan Inggeris. Beliau suka mencipta nama perniagaan yang unik untuk perniagaan.

Kedsaraporn Kaewperm
Penulis Kandungan Bahasa Thai

Kedsaraporn Kaewperm adalah penulis kandungan bahasa Thail dan pemasar dalam talian. Beliau pakar dalam menghasilkan nama perniagaan untuk usahawan.

Mustafa Kara
Penulis Kandungan Bahasa Turkey

Mustafa telah bekerja sebagai Penulis Kandungan selama lebih dari 3 tahun. Beliau telah menulis kandungan untuk jenama antarabangsa yang pelbagai. Menulis memberikan beliau semangat dan beliau gembira menjadi sebahagian daripada keluarga BNG.

Batuhan Gorbulak
Penulis Kandungan Bahasa Turki

Batuhan bekerja sebagai penulis kandungan asli, profesional, bertauliah. Beliau telah bekerja dengan pelbagai syarikat antarabangsa mengenai projek penulisan kandungan, penterjemahan dan penyetempatan.

Kadirhan Ekici
Penulis Kandungan Bahasa Turki

Kadirhan adalah penulis kandungan, pengkhususan dalam penulisan kandungan berasaskan penyelidikan. Beliau teliti, kreatif, dan gemar memberikan nilai kepada keluarga BNG sambil menikmati kerja yang dilakukannya.

Dawn Kim
Penulis Kandungan Bahasa Korea

Dawn Kim adalah penulis kandungan dengan pengalaman selama 3 tahun dalam mencipta kandungan untuk semua jenis dokumen dan laman web. Beliau gemar mencipta kandungan untuk laman web BNG.

Youngshil Yoon
Penulis Kandungan Bahasa Korea

Youngshil Yoon telah bekerja sebagai penulis kandungan dan penterjemah selama 7 tahun. Beliau telah bekerja sebagai penterjemah Bahasa Inggeris-Korea dan menulis banyak bahan yang berbeza, termasuk penjenamaan dan nama perniagaan.

Monica Tabone
Penulis Kandungan Bahasa Norway

Monica telah menulis kandungan selama sembilan tahun. Beliau suka mencipta nama untuk perniagaan dan menulis kandungan untuk pelbagai niche. Apabila beliau tidak menaip dan membuat kandungan yang hebat, beliau mengembara untuk mendapatkan idea-idea baru.

We use cookies to offer you our service. By using this site, you agree to our: Lihat dasar kuki